Godmorgon gråa trista lördag!

Godmorgon gråa trista lördag!
Är det någon som har sett solen? Nähä, inte jag heller.

Igår kväll var jag så trött att jag somnade när jag låg och läste en tidning hahaha... Tur att jag redan låg i sängen då ;)
William har börjat vakna flera gånger på natten igen och jag hoppas att det är en fas som går över väldigt snabbt.
Inatt var det nog 3 gånger.
Tips på hur jag får honom att sova HELA natten emottages tacksamt!!!

R har fått tillbaka sin telefon nu, han fick en helt NY! Antagligen var det väl något riktigt knas med hans Iphone.
Min är fortfarande på lagning, självklart hoppas jag med på en ny telefon...

Nu ska jag mysa brevid William en stund, han är på väg att somna här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här