Godmorgon världen

Godmorgon!
Lite, lite sovmorgonm idag... till 5.45 (schhh, vi säger det inte högt). Jag känner mig mer utvilad än jag gjort på länge. Härligt!!!
Behöver jag skriva att det är grått ute idag med? Vågar vi hoppas på sol om ett par timmar idag igen?

Min älskade mobil har hittat hem igen och jag är så glad. Äntligen kan jag börja fota igen.
Igår vann jag min första tävling ever... Det var hos Sessan och Prinsessan (En av mina favvobloggar).
Vad jag vann? En snygg solkeps till William från Columbia Sportswear.



Nu ska vi gå ut i köket och äta lite frukost, sen blir det en lååång promenad och lite middagshandling.
Glömde ju köpa hälften igår.

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här