Lite svammel bara...

Datorn är seg som sirap och man blir bara irriterad när man försöker skriva.
Jag hinner skriva en hel mening nästan innan texten kommer upp... Retsamt!
Min burk är på väg att ge upp... dags att köpa ny snart (WIIIIE!!!)

Har lämnat in alla våra telefoner nu, då alla var knas och garatin på väg att gå ut.
Min mobil (för andra gången) R´s mobil och hemtelefonen.
Vi fick tillgodokvitto på hemtelefonen (som var 2 år) så nu har vi en ny fin BRA telefon hemma.
Mobilerna hoppas jag att vi får igen snabbt som blixten då jag använder min kamera på den varje dag.
Jag är så van att alltid ha kamera med mig (i mobilen).

William sover och jag somnade gott brevid honom en stund, ska strax kryoa ner i sängen och äta lite godis och se på TV, jag hann ju somna innan godiset kom fram igår ;O)

Han en fin kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här