Ditten och datten... om massa telefoner...

Tänk om vädret kunder bestämma sig för hur det skulle vara idag?
Sol eller molnigt/regn. Börjar få huvudvärk vilket ofta tyder på åska...

Fick ett sms förut att mobilerna kommit fram till verkstan så nu är det bara att vänta 2-3 veckor innan dom är tillbaka.
Jag hoppas dock på att det ska gå mycket fortare, sist tog det 3 dar bara och då hade dom bytt ut allt i telefonen nästan, det ända som var kvar var skalet.
Hoppas på en helt ny telefon, kanske en rosa? Mest önskar jag att min telefon funkar.
R´s lika så.
Det är surt när man lägger X antal tusenlappar på något som bara går sönder, men tydligen så ska det vara mycket fel på Ericssons C905.

Vår nya hemtelefon som vi köpte igår är både jag och R redan nöjda med. Den är snygg, skön att hålla och har så otroligt mycket funktioer att jag nog måste läsa igenom manualen många gånger för att kunna utnyttja telefonen maximalt.




William har sovit i över 1 ½ timma, jag borde lagt mig brevid och blundat lite jag med... MEN då hade han bara att vakna så jag tog en kopp kaffe i stället.
Förmiddagen spenderade vi ute. Först var vi förbi mitt jobb, där hade nog William stannat längre för han skrek när vi skulle där ifrån haha...  Han tyckte att det var kul att leka med barnen. Vi får gå dit en annan dag så han får leka.
Sen tog vi en sväng till affären för att handla det som saknades till middan idag, väl hemma var vi ute i trädgården och lekte. William var mest gnällig och trött.
Nu myser vi lite i soffan och strax ska vi gå och äta lite.


Kommentarer
Postat av: caroline

Ja det är skitjobbigt när saker går sönder:/

2010-05-03 @ 16:40:57
URL: http://ciinnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här