Måndag igen, ny vecka med nya möjligheter!

Måndag igen, ny vecka med nya möjligheter!
5 arbetsveckor kvar (För R) till semestern!!! 7 veckor har vi iår, vilken lyx va!

William väckte oss strax efter kl.5 och fick då en flaska välling, sen låg han i sin säng i säkert en halvtimme innan han ropade på sin pappa.
Älskade lilla trollunge vad du gör din mamma lycklig!
Nu sover William dagens första nap (brukar bli 2 st).
Jag ska väl passa på att göra mig iordning så jag är klar när han vaknar.
Idag ska jag göra storrensning (bara jag hittar sopsäckarna). Ut med all gammal skit så vi kan få in lite nytt i hemmet.
Solen skiner och himlen är molnfri, men fy vad det blåser ute idag.



Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

sv; hehe de är så de ska vara ;)

2010-05-24 @ 14:19:45
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här