Nu är sommaren på G

Nu ä sommaren på G, liljekonvaljer överallt i skogen.
Underbart!
Var ute och gick i över en timma med William, Jenny och hennes hund Puma.
William somnade i vagnen och sov nästan hela promenaden.
Egentligen har jag "vilodag" idag, men vem kan tacka nej till en härlig skogspromenad?
Nu har vi ätit lunch, sovit middag (jag med) och ätit lite mellis.
Nu är det dags att gå ut och leka en stund. Kanske blåsa lite bubblor och få Willeman på lite bättre humör ;)

Liljekonvalj i skogen.


Kommentarer
Postat av: monika

Såg du mina liljekonvaljer jag plockade igår?

Ha en bra kväll

2010-05-26 @ 19:34:16
URL: http://monckan.blogg.se/
Postat av: Ida

Vackert! Du kan skicka ner några liljekonvaljer till mig ;) Pöss.

2010-05-27 @ 19:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här