Prickar på magen...

Upptäckte massor av prickar på Williams mage igår morse, tänkte inte så mycket på det då men på kväller dök det även upp lite prickar på benen.
Vet inte om det kan vara jordgubbarna han åt i förrgår? Men kommer inte prickar med en gång då?
Ska vänta och se om dom försvinner av sig själv annars får vi nog ringa vårdcentralen.
I övrigt är han som vanligt...
Uppe klockan 5 imorse och det var INTE populärt i dag då jag var så himlans trött.
Önksar mig en HEL natts sömn, då kan det vara okej att gå upp klockan 5 på morgonen.
Nu har vi båda ätit frukost, vinkat till R när han gick till jobbet, William sover sin morgonnap och jag kikar med ett öga på Vakna! med the voice på kanal 5.

Jag ska påminna William när han är 15 om hur kul han tyckte det var att gå upp kl. 5 på morgonen när han var liten... Tror ni att det håller i sig? ;0)


Idag tar vi dagen som den kommer... Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här