Sömnbrist och Happy Mothersday

Fy sjutton för det här alltså! Har inte fått sova några längre stunder i natt heller. Dessutom studsade William upp ur sängen strax innan kl.5
Det är nästan så jag vill lägga mig ner och grina en stund. Vi låg kvar i sängen en timma trots Williams högljuda protester. Stackars grannar.
Nu är vi i alla fall uppe och jag har gjort en stor kanna kaffe som jag hoppas gör mig piggare.
Jag antar att det var detta som var morsdagpresenten hahaha...

Till alla mammor hoppas vi att ni får en underbar dag på morsdag!

Myspace Comments





Kommentarer
Postat av: monika

Usch...jobbigt o vakna så där tidigt

Ha iaf en bra Mors Dag

Kram

2010-05-30 @ 09:05:13
URL: http://monckan.blogg.se/
Postat av: Ida

Tycker synd om er som får så lite sömn :( Skicka ner Wille till oss så passar vi honom i ett par dagar :) Pöss o kram!

2010-05-30 @ 09:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här