svammel och mummel...

William somnade kl. 18.15 ikväll, hur ska det bli imorgon bitti? Håll tummarna för att vi faktiskt får en sovmorgon imorgon.
Jag och R är nu supermätta och frågan är om man verkligen orkar något lördagsgodis idag.
Jag säger som min syster Jenny sa när hon var liten " Man har två magar, en matmage och en godismage" hahaha...
Längtar som sjutton till semestern och dessutom längtar jag sjukt mycket efter att min lillasyster ska ploppa ut sin bebis, endast 3 dagar kvar till bf <3.
Just nu känns allt så perfekt, ska det verkligen göra det?
Jag är så tacksam över allt jag har och de jag har runt om mig. <3

Nä, nu tror jag allt att det kurrar lite i godismagen ;)
Ha en riktigt bra kväll!


KÄRLEK♥


Kommentarer
Postat av: Ida

Bebis längtar efter er också :) Pöss!

2010-05-30 @ 09:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här