Sweet Dreams

Denna måndagen har rullat på bra trots hemsk trötthet.
Strax efter 10 bestämde jag mig för att det var dags att komma ut ett tag, ringde grannen och vi bestämde oss för en tur till leksaksrean i centrum samt en lunch.

Oj, vad jag har fyndat leksaker. Men vad det är får ni veta om en vecka, det är ju Williams födelsedagspresenter ;)
På eftermiddagen kom Williams faster Lotta och kusin Milton förbi en sväng.

Är så otroligt trött idag, William stökade som sjutton när han skulle sova och hade mycket att göra innan han kom till ro, men nu sover han ÄNTLIGEN och jag strax göra detsamma.
Imorgon är det dags för 1 års kontroll på BVC.

Ha en fin kväll.



Myspace Comments




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här