Tisdag idag

Underbart väder ute, svårt att veta hur man ska klä sig nu.
Jag har ju inte köpt några sommarkläder än, har levt lite på hoppet att jag ska kunna använda endel jag hade innan jag fick William och komplettera med lite nytt.
Tji fick jag.
Jag och William har varit nere i Centrum med Helena och Mireille. Vi åt lunch på cafét, jag åt ädelostgratäng som jag absolut INTE vill rekommendera till någon. Smaklös och vattning.
Vi var en sväng in till affären för att handla det sista till middagen, på väg till kassan fick vi syn på hinkar med sandsaker i med "Musses klubbhus" (en av Williams favvoserier), det fanns även bollar och annat kul.
Jag tyckte att 149 kr för en hink och spade var rätt dyrt och stora plastbollar för samma pris.
Väl i kassan kostade den dock bara 19.90... Felmärkt eller snurrig kassörska?
Vi hade i alla fall två lyckliga små gryn som var lyckliga över sina nya musse bollar.


Glad William som INTE vill sova
Vi lekte en liten i trädgården en stund när vi kom hem för William skulle absolut inte somna, kl 15 tog
William en sen middagsnap och sover nu... Hoppas det inte blir problem att somna honom ikväll.
Just det ja, idag är det TRÄNING för min del.
Trodde ALDRIG att jag skulle vara så motiverad som jag är och jag hoppas att det håller i sig.
Nu måste jag bara sluta med alla sötsaker jag stoppar i mig på kvällarna.
Jag får väl helt enkelt köpa mig en påse morötter i stället ;)




Kommentarer
Postat av: Colourelle.blogg.se

åh, jag vill också ha fint väder, har vart mulet här sen i fredags! :(

2010-05-18 @ 16:24:59
URL: http://colourelle.blogg.se/
Postat av: kim

Fin blogG! :D

2010-05-18 @ 16:36:28
URL: http://lulekim.blogg.se/
Postat av: Milla



Hehe ok :)

Hoppas det ordnar sig!

Mvh / milla

2010-05-19 @ 06:30:04
URL: http://millaahonen.webblogg.se/
Postat av: Colourelle.blogg.se

det hoppas jag den gör! :)



Jag köpte min body butter på bellme.se i fyndshopen, då fick man även solskyddsspray och ett läppglans som har uvskydd.



Men jag har hört att den ska finnas i vanliga matbutiker också, annars borde den väl finnas på kicks eller åhléns :)

Den är verkligen helt underbar!

2010-05-19 @ 06:46:14
URL: http://colourelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här