underbar förmiddag

Jag och William har haft en supermysig förmiddag ute i solen.
Vi har ätit lite goda smörgåsar, vilket William älskar. Jag gjorde mig dessutom en smarrig Chai-latte (som jag älskar).
Då William har varit på strålande humör passade jag på att plantera klart det sista fröerna i trädgården. Så nu hoppas vi på att kunna skörda massvis till hösten. Idag planterade vi gurka och purjolök (har aldrig testat det innan).
Innan har vi planterat dill, gräslök, sockerärtor, sallad och gyllenbär (physalis).
Efter lunchen somnade William på två röda och sover än... Det borde väl egentligen jag med göra, men då är risken att jag blir ännu tröttare.

I eftermiddag kommer Anton, det är nu mer en 3 veckor sen han var här sist. Han har varit i Thailand på semester.
Nu är det våran tur att rå om honom i tre veckor. Gissa om William blir glad då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här