Uppe med tuppen räven

Behöver jag säga att William vaknade kl.5??? Nähä, då hoppar jag det då...
Underbar dag med sol tror jag att vi kan vänta oss, kikade ut genom fönstret i Antons rum imorse (det är mot skogen). Mitt på ängen skuttar en räv runt.
Det är troligtvis samma räv som strök runt här förra veckan. Någonting jagade den och någonting fick den tillslut tag i, man såg hur den ruskade om sitt byte.
Jag fick snabbt tag på kameran, men tji fick jag för R har tagit minneskortet till den andra kameran (GAAAAH!!!).
Tror att jag lyckades få ett par bilder som sparades ner på kameran i alla fall.
Vi väntar med att släppa ut katterna... Man vet ju aldrig om räven är kvar och vår lilla katt (Grynet) är inte rädd för fan själv.
Måste ju säga att räven var otroligt vacker, absolut ingen skabbräv. Maffig storyvig päls, håll med om att det är vackra djur.

Nu myser jag och William i soffan till "Små Enistein" på DVD (en av favvoserierna), R är också uppe, vi lyckades få upp honom när vi såg räven.
Är det så vi ska säga varje morgon? Hahaha...

Nu: Välling till William och Kaffe till mamma och pappa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här