Långhelg!!!

Ännu en solig morgon, underbart!!!
Har precis ringt vårdcentralen för att rådfråga om stora killen som varit dålig sen han var i Thailand.
Tydligen så hade alla utom två i sällskapet blivit dåliga och varit på vårdcentral/sjukhus, (men man tog inte med sig Anton för koll, varför?)
Har nu fått en tid till honom idag.

Som vanligt blev det JAG som får ändra mina planer... men vad gör man inte för barnen.
Skulle gå ut på en lång walk med min vän Jenny, men det får bli en annan gång, hon och henner dotter kommer istället över på en fika innan jag måste rusa ner till centrum.

Idag börjar vår långhelg!!!
Hoppas på kanonväder i helgen så vi kan grilla och mysa i massor.
Hoppas även att Anton blir bra fort.

Ha en toppendag!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här