Puh...

Puh... Vi har nog hållt på hela dagen att fixa och dona i rummen och ändå är vi inte klara ännu.
Vi är på god väg i alla fall.
Har tagit lite bilder på vårat kaos, men dom får jag lägga upp imorgon då jag har "råkat" lägga våran kamer någonstans.
William  har precis somnat i sitt nya rum, det tog en bra stund innan han kunde somna idag.
Anton blev också nöjd. R var mindre nöjd då hans rum är väldigt lite.

Nu är det tonårstrots på hög nivå här, jag fattar inte varför det ska tjatas som det gör.
Ex. Jag vill inte att du äter chips i vår säng!
- Varför?
GAAAAAAAAAAAAAH!!!!
Gnäll, gnäll, gnäll! Åh, vad jag hatar detta tjat.
Det är väl tur att det är många år kvar tills William är tonåring ;)

Håll tummarna att William sover gott (och länge) i sin nya säng.

Myspace Comments

 

 

 

 

 


Black And White Quotes - Myspace 2.0 Layouts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här