regn och sjukt barn

Regnet fullkomligt vräker ner ute, då känns det skönt att få vara inne i värmen.
William somnade nyss i sin vagn, febern ärkvar, likaså förkylning och hosta. Stackars liten, när ska mammas prins bli frisk?
Blir hemma idag och imorgon med, men på fredag får R vara hemma med William.

Är det någon mer än jag som längtar sjukt mycket till julen?
Ser fram emot den mer än någonsin iår.
Har ni börjat handla julklappar än? Ett par stycken har vi hunnit med här men de flesta är kvar.

Nu ska jag lägga mig på sofflocket en stund innan William vaknar, har ju knappt fått sova inatt.
William ligger tätt, tätt inpå hela natten.


Kommentarer
Postat av: Monika

Här vräkte regnet ner igår oxå men idag skiner solen :)

2010-11-04 @ 08:33:37
URL: http://monckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här