Båda barnen sover <3

Just nu sover båda barnen William brevid mig i soffan och Oliver i vagnen, jag passar på att lägga upp fötterna på rumsbordet och njuter av en stor kopp kaffe.
Tröttheten slog just till, men jag vet att OM jag skulle lägga mig ner och blunda nu så skulle barnen vakna igen.
Jag hoppas på en lugn kväll och att få somna relativt tidigt.
Måtte denna natten bli lugn.

Fick köpt påskpresenter till William i centrum idag. Det blev 2 filmer med Nicke Nyfiken som han precis upptäckt.



Kommentarer
Postat av: madde

Men åhhh har ni fått också! GRATTIS! Va kul, det blev hattrick alltså för er ;) Jo vi vet vad det är, men det va inte så att vi ville, utan va på tillväxtultaljud och Barnmorskan klantade sig och sa ja då ska vi se om H*N Ligger stilla då... Eller vet ni va det är (säger hon) EH nää men nu vet vi ju.. Hon vart som nervös! Klantiga människa! Men som sagt så säger vi inget förens dagen är kommen :)

2011-04-20 @ 14:34:44
URL: http://gravidnummertva.blogg.se/
Postat av: Celine

Hej! Allt bra? :) <3

2011-04-20 @ 15:38:38
URL: http://celinelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här