Godmorgon!

Godmorgon!

Tänk att den här mamman har fått sova 6(!!!) timmar i sträck i natt!
Hur ofta händer det?!? Ja, typ aldrig.
Jag vaknade strax efter kl.6 och båda barnen (och R) sov. Kände att det var dags att gå upp och mata Oliver, det spänner bra om man väntar för länge.
När vi var klara och skulle smyga in i sovrummet till William och R igen möttes vi av ett stort leende från William som precis vaknat.
Att lägga sig och få sova en stund till var bara att glömma.
För min del gör det ingenting att gå upp tidigt på morgonen. Jag älskar att skrota runt här hemma och mysa på morgonen.




Var med och tävla om en paket nappar från .
Klicka på bilden för att komma till tävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här