Have a hippie-dippie Monday!

Måndag igen... Vart tog helgen vägen?!?
Underbart väder har vi haft i alla fall.
Blev väckt av R strax innan kl.6,  han tyckte att Oliver lät så konstig.
Oliver låg i sin säng och gjorde nr 2. Gick upp och såg att det gått igenom.
Då var det bara att gå upp och byta i både säng och på Oliver. Givetvis  vaknade även William då, så sova mer kunde jag ju bara glömma.

Påsklov här denna veckan, men jag ska låta William få gå till förskolan några dagar.
Han har ju trots allt varit borta mer än han vart på förskolan.
Natten har ju varit så där, var uppe 1.30-4 då både William och Oliver varit uppe och stökat.
Tänkte försöka sova en stund på dagen när Oliver sover, tror i och för sig inte att jag blir piggare av det.
(Gnäll, gnäll, gnäll...)

Dagen ser ut att bjuda på sol, vilket brukar ge en energikick!

Hippie Dippy Monday Pictures

 

Nu blir det en kanna kaffe med ett sugrör i för min del... Hoppas kunna piggna till snabbt ;)



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej babe!!



Har lagt ner bloggen myddis.blogg.se

kanske kommer starta en annan blogg senare så

då meddelar jag dig! Hur är det annars då? Här väntar man ju på bebis som kommer i Juli! Kram kram

2011-04-18 @ 08:42:54
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här