Nu får det nog f*n räcka!!!

Ja, nu får det f*n räcka!!!
William är vrålförkyld och har hosta och ögoninflammation. Oliver är förkyld och kan inte få ut snoret själv vilket gör att jag måste ställa klockan på natten för att hjälpa honom.
Igår började även jag känna mig risig och vaknade givetvis i morse med ont i halsen och ingen röst kvar.
Fortfarande (tack för det!) så har ingen av oss feber.
Jag tycker att vi har haft vår beskärda del detta året!

Enough is enough already!!!


(Nog gnällt om sjukdomar...)

Det är underbart att gå upp och se att solen faktiskt redan skiner kl.6 på morgonen.
Kaffet smakar extra gott när man är trött.
Idag blir det mys med mina grabbar, påskmat och lek i solen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här