Snart helg

Då var det snart helg igen... Veckan har gått så fort, men det kan ju bero på att R var ledig i måndags.
Nästa vecka är också en "kort" vecka.
Tänk att det redan är påsk nästa vecka. Jag borde gå ut i förrådet och plocka fram alla påsksaker och påskägg.


Idag vart det lite sovmorgon här. Båda barnen sov till strax efter kl.7. Underbart trots att jag var uppe 3(!!!) gånger i natt.
Vädret är grått och trist och det känns som om vår och sommar är väldigt långt borta. Har dock hört att värmen är på väg (?!?), någon annan som hört det och i så fall när???
Strax ska vi klä oss och ge oss ut för att gå till förskolan och lämna William.
Hoppas det går bättre att lämna idag.
William har förstått att jag lämnar honom och tar med mig Oliver och går. Det skär givetvis i mammahjärtat, men jag vet också att det går över.
Det är inte lätt att vara liten och få syskon.

Önskar er en fab fin dag!





Var med och tävla om en paket nappar från .
Klicka på bilden för att komma till tävlingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här