Sömnbrist...

Ja, där fick jag för att jag skröt om mina 6 timmars sömn igår natt...
Inatt vaknade Oliver strax innan 2 och höll sig sen vaken till kl.6, då fick jag sova en timma.
Strax efter kl.7 vaknade William så då var det bara att gå upp för att hinna till förskolan kl.9.
Vi försöker just nu få in lite rutiner för att få det att flyta på här hemma.

Strax innan kl. 9 var vi redo att ge oss ut genom dörren för att gå mot förskolan. Vi hann, trots att jag inte hunnit med att äta frukost själv.
Tog en kaffe i handen på vägen, behöver absolut lite hjälp att hålla mig vaken idag.


Lite lyxigare att dricka kaffet i snygga take awaymuggar från Sweet Coffee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här