Zombietillstånd

Nu har vi haft vår lilla Oliver i 1 ½ vecka och han är otroligt snäll och nöjd.
Sover gör han jättebra... på dagarna.
Nu har han börjat hålla sig vaken sena kvällar och många gånger varje natt.
Inatt var vi nog uppe 3-4 gånger.
Första gången hade han kissat igenom, sen var det mat,mat,mat ssom var prio ett.
Efter att varit uppe sista gången vid 6.30 och jag äntligen somnat om igen vaknade William 7.15, då var det ju morgon för honom och bara att gå upp för min del.
Nu har vi varit uppe ett bra, vi har fått i oss frukost och sitter nu i soffan och myser till barntv.
Oliver ligger här brevid och knorrar lite, försöker få honom att sova en stund.

I kroppen känner jag mig som en Zombie, men en lycklig sådan.
Visst är man konstant trött och är i nån sorts bubbla hela tiden, men det är det absolut värt.

Tyvärr har bloggen blivit lidande en hel del det sista, tråkigt men sant.
Jag har så mycket bilder jag vill dela med mig av och saker att berätta.
Men det kommer...

Ha en fin dag kära ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här