Mer snö?!?

Det måste ju vara någon som skämtar med oss nu... Ännu mer snö?!?
Såg att det snöat flera centimeter inatt och det snöar visst nu igen.

Hallå!!!! Vi har redan snö så det räcker och blir över.
Jag tycker inte om snön längre nu när det inte skottas så man kommer fram med barnvagnen på gångbanorna.
Det måste tydligen bli en halvmeter minst innan man kan skotta här.
Skönt är att det inte är lika kallt ute idag som igår. Det är en skillnad på i alla fall 10 grader.

Här är vi uppe sen strax efter kl.6 idag. Det gick ju absolut inte att somna om när pappa gått upp för att gå till jobbet.
Frukosten är avklarad och nu myser vi en stund till Playhouse Disney på TV innan det är dags att klä oss och gå till förskolan.
Det blir vila för min del under tiden.
Drygt 5 veckor kvar till bebis och det känns ordentligt i kroppen nu.

Önskar er en fin dag!



Vinn presentkort från Wilma & Morris...
Tävlingen hittar du här


Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg!

Gå gärna in på min blogg och svara på dagens fråga :)

2011-02-15 @ 08:26:22
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: Monika

Snöar här oxå men nu tycker jag att det räcker!

2011-02-15 @ 09:29:57
URL: http://monckan.blogg.se/
Postat av: Evelyn

Jamen det är helt galet vad de är dåliga på att ploga nu! Varför??? När det började snöa förra veckan tog det 18 timmar innan de ens drog ut med traktorerna här i byn (och på vår gata kom de efter 32 timmar...).



Det måste vara ett rent helvete att vara höggravid och vara ute med vagn just nu!

2011-02-15 @ 23:45:35
URL: http://eyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här