Onsdag idag då...

Börjar bli riktigt trött på alla dessa sjukdomar nu.
Inte mycket man kan göra åt, men ja, jag börjar bli bra less på det nu.
Mest synd är det ju om William som tappar vikt när han inte kan äta. Igår åt han en vällingflaska på hela dagen.
Det är ju ingenting för en annars storätare.
Vi började fundera på om det kunde vara kindtänder på gång också, i kombination med hosta och annat.

Det som är mest frustrerande som förälder är att han inte kan tala om var han har ont. Det blir massor av tårar och "aj,aj,aj", men han kan inte tala om var.
Kvällen avslutades med en kaminvarm liten kille som kröp ihop som en kanelbulle i mellan mig och R i sängen.
Sov en stund och vaknade av hostan, grät, somnade om och så höll det på...
I morse hade febern gått ner till 38,2, men man märker ändå att William är påverkad.
Ingen välling, endast lite päron MER har gått ner. Hoppas det blir bättre under dagen.

Btw... Började frysa extra mycket när jag tittade på termometern och såg att den stod på -22,9.
Hualigen vad kallt!

Ha en fin dag!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej , villken fin blogg !



Följa varandra via bloglovin ?



Kika gärna in på min blogg också , :D

2011-02-23 @ 09:33:07
URL: http://humsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här