Onsdag

Har precis kommit hem efter att ha lämnat William på dagis.
Hur mycket jag än älskar min son och älskar att vara med honom så är det välbehövliga vilotimmar för en höggravid mamma att han får vara på dagis. William trivs dessutom kanonbra, vilket är en trygghet för mig.

Solen kikar fram bakom molnen och det hade varit skönt med en promenad, men den får jag avstå idag så att jag klarar av att gå och hämta William på dagis sen.
Det får helt enkelt bli en stunds vila på soffan och en god macchiato till det.

Ha en fin dag!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Jag förstår precis hur du känner utan att ens vara gravid :) Att busa med viggo är verkligen JÄTTE KUL, men shit va det tar på krafterna, och den där halvtimmen vid lunch när han sover är ofta guld värd ;)

Hoppas ni får en mysig dag ! kram

2011-02-16 @ 10:32:13
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här