Paket...

Igår hämtade vi ut alla kläder som vi beställt från H&M. Se här.
Det var nog första gången jag blev supernöjd med allt i paketet.
William blev jätteglad för sina nya solisar med spiderman på, samtidigt blev han lite rädd för dom... Allt blev ju svart med dom på ögonen.


Williams nya solisar

 

Ett annat paket vi hämtade ut häromdagen var från majskrokar.se med en hel låda av favoritkrokarna.

 

Håll utkik i bloggen för det kommer att lottas ut flera goda majskrokspåsar framöver...

William badar i majskrokar (ca 1 år sen)

 


Kommentarer
Postat av: Evelyn

Vad skönt att allt passade (både klädmässigt och i smak), som du säger händer det tyvärr lite för sällan...



Jag tycker det är lite tråkigt nu när Milton inte växer lika fort längre, jag ser ju massa nytt och fint som jag vill köpa men han har ju redan massor med kläder som fortfarande sitter bra... ;)

2011-02-06 @ 13:16:21
URL: http://eyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här