Syskonvagn... Check!

Så där ja!
Nu har vi äntligen fått köpt en syskonvagn.
Igår förmiddag åkte vi iväg till Barngrottan för att kika på vagnen.
Jag hade nog redan bestämt mig innan, men ville ändå, klämma och känna lite på den.
William fick provsitta och ville inte gå ur vagnen så den fick bra betyg av honom med.
Alla bra att ha grejer ingick så som regnskydd, footsack, pump och bygel.
Det enda vi köpte till var liggdelen.

Till vår enkel vagn Urban Jungle ingår ingenting när man köper den och många tusenlappar kostar den dessutom.
(Dyrast är inte alltid bäst).




(Bilderna är lånade av barngrottan)

Det som är lite roligt är att vagnen endast funnits på marknaden sen förra våren... Alltså är det inte en vagn som alla har :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg :-) Kollar själv lite, det är så svårt.. vår bil köptes ju inte riktigt med en tvåbarnsfamilj i tankarna, så skuffen är minimal. En sulky lär det få bli.

2011-02-27 @ 18:36:16
Postat av: Evelyn

Kan man vända så småsyskonet sitter vänt mot den vuxne? Kul med ny vagn, jag skulle bra gärna vilja ha en ny jag med...



(och vad är en pump i barnvangssammanhang? =))

2011-02-27 @ 18:42:28
URL: http://eyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här