Underbara morgon!

Är det sant?!?
Det är nästan så  jag var tvungen att nypa mig själv i armen när jag tittade på klockan i morse.
Första gången William vaknade var klockan strax efter 5, jag drog en djup suck och tänkte att "Jaha, tidig morgon idag igen".
Men så blev det inte... Efter mycket vridande och vändande i sängen somnade William om igen och sov sen vidare till 8 och då hade både jag och R vaknat.
Vi låg kvar i sängen till 8.30 innan vi gick ner och fixade välling.
William är på strålande humör och jag hoppas att det håller i sig.
Härligt när man för en gångs skull får sova ut en stund.

Ute är det idag ca -22 grader så jag tror inte att någon är sugen på att vara ute en längre stund.

Saturday Pictures

 




Vinn presentkort från Wilma & Morris...
Tävlingen hittar du här


Kommentarer
Postat av: Sofie

Cool header ! :P

2011-02-19 @ 11:27:23
URL: http://sofiesbildblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här