Vi har sol!!!

Vi har sol!!!
Det är plusgrader, snön smälter och man hör fåglarna kvittra på utsidan.
Visst är väl det ett bra vårtecken?!?

Efter att William lämnades på förskolan åkte jag ner till centrum och handlade lite frukost och hämtade ut R´s födelsedagspresent. (Han fyller ju år på fredag).
Som vanligt kan jag inte hålla mig så presenten har han redan fått ;)

Har tvättat bort den värsta smutsen från vardagsrumsfönstrerna, så nu är i alla fall katt tassarna borta och man kan se ut igen.
Det tar på krafterna så nu blir det vila på soffan och en pulver macchiato.
Hoppas på att värken går över tills det är dags att hämta William.

Njut av dagen!



Kommentarer
Postat av: emma

Vad skönt med sol. I Sundsvall är det också lite sol, så härligt :D

2011-02-02 @ 11:54:22
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Passa på att vila dig när Willegubben är på dagis.

2011-02-02 @ 18:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här