Barbamamma

Dags för lite uppdatering... och lite klagomål från "barbamamma".
Ja, just nu känner jag mig som en stor klump i kroppen. Är så osmidig och tung och bläääh!!!
Kan inte böja mig utan att få hemska sammandragningar, eftermiddagarna/kvällarna värker ryggen och det blir vila,vila,vila som gäller.
Jag gillar inte att vara gravid!!!
Det värsta är att jag inte orkar/kan göra allt jag vill med William nu. Pulkaåkning är ju te.x helt uteslutet (men det gör ju gärna pappsen med William).
Men vi har våra mysstunder på kvällarna när vi ser på film innan läggdags jag och William.
10 veckor kvar sen ska man väl vara fit for fight igen... fast med en till familjemedlem.
Det ska bli spännande att äntligen få träffa denna lilla krabat som vi nu väntat på så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här