Ingen personal

Har precis hämtat hem William från förskolan.
Det fanns inte en enda ordinarie personal på huset, bara vikarier (som jag aldrig sett förut).
Hade jag vetat om detta imorse hade jag nog hållt William hemma istället.
Det är tur (som jag skrev i morse) att han trivs som han gör.
Men det känns inte bra som förälder när detta sker.

Nu är vi i alla fall hemma och William äter mellis och ser på Musse i underlandet.
Ibland fuskar vi och ser på film till mellis vid köksbordet ;)

Imorgon är går vi in i februari och jag har en ny tävling på G med en ny samarbetspartner... Men mer om detta sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här