misslyckad klippning

Gjorde ett besök hos frisören med William igår.
Jag sa till frisören att det inte behöver bli helt perfekt, men när vi kommer hem och vi tittar på William ser vi att han inte ser klok ut.
Helt allvarligt så hade jag nog klippt honom bättre själv.
Det är hackigt och så ojämnt att det är skrämmande. På vissa ställen i håret är det inte ens klippt.
I nacken är det klippt med maskin på vissa ställen.
Nu vet jag inte hur jag ska göra. Ska jag gå tillbaka och kräva pengarna tillbaka?
Nog för att jag sa att det inte behövde bli perfekt, men det här är katastrof.
Det värsta är att William verkligen är livrädd för att klippa håret så jag har ingen lust att utsätta honom för en "omklippning".
De andra gångerna som William har varit hos frisören har han blivit klippt av en jätteduktig tjej som lyckats klippa trots att han inte vill sitta still), denna gången var det en ny tjej som klippte.


Ni ser kanske HUR fel det vart?!?





(Det är milkshake i muggen för er som undrar...)

Tror inte det finns så mycket att göra med Williams hår mer än att köra maskinen på hela.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker du ska gå tillbaka och kräva pengarna tillbaka! Sen om du ska utsätta honom för att bli klippt igen det vet jag inte. Pöss!

2011-01-15 @ 17:23:22
Postat av: Monika

Det ser bra ut på bild iaf :)

2011-01-16 @ 13:31:36
URL: http://monckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här