På bättringsvägen.

Imorse när vi vaknade hade Williams feber gått ner till 38,3 och han är mycket piggare, dock är matlusten fortfarande borta.
Kan det vara ont i halsen? Det dregglas som bara den och tänder är det inte.
Vi kör på med näsdroppar och hoppas att det blir bättre med det.
William får vara hemma resten av veckan med mig så han blir bra.

Morgonvälling i dockvagnen... hahaha

Dockvagnen funkar även som fotölj.

Ju närmre man står TV´n, ju bättre ser man ;)

 

Ja, han är ju helt klart på bättringsvägen.

 


Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHHA gud så söt han är när han står där framme vid tv:n :) Älskade snutt, hoppas han snart är helt frisk! Puss från moster.

2011-01-20 @ 08:50:22
Postat av: Ammie

Tjena Linda...jag passar Vincent och när han tittade på korten med William så säger han puffen...han har en likadan som han brukar ligga i när han kollar på tv...dom är ju jätte bra alla barnbarnen har såna när dom kollar på tv...även dom ny födda ligger där i så mysigt...ja nu är det väl inte långt kvar för dig heller innan du snusar baby igen...jag har ju fått mitt 5:te barnbarn han är nu 1 vecka....önskar dig en trevlig dag kramisar

2011-01-20 @ 11:20:46
Postat av: Mamma

En sån sån liten sötnos!

Hoppas att han snart blir feberfri.

Pussar från mormor och morfar.

2011-01-20 @ 19:13:26
Postat av: Evelyn

Vad skönt att han är på bättringsvägen, det är som du säger väldigt, väldigt jobbigt att se de små när de blir så påtagligt dåliga. =(



Vilket söt fotbollsoutfit från Libero! Och jag är impad över att ni kan ha alla elektriska prylar inom räckvidd för en 1½ åring. ;) Det är totalt omöjligt här...

2011-01-20 @ 23:44:16
URL: http://eyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här