Frisk igen

Nu är William mycket bättre.
Lika full av bus som vanligt. Vi tar EN extra vilodag sen är det dags för dagis igen så den här mamman får vila lite.
Bebisen i magen stökar för fullt. Nu är det allt bra jobbigt att vara stor och orkeslös.
Längtar så tills det är över och jag får min kropp och mer ork tillbaka.
jag skulle så gärna vilja kunna busa med William som vanligt, men det funkar inte så bra just nu...
Två månader kvar, sen så...

Nu blir det middagslagning hos oss. Idag serveras det rotfruksgratäng och lövbiff.

Kommentarer
Postat av: anki olsson

Var det därför som Robban fick extra roliga killfasoner eftersom det var gott.

Kram på er.

2011-01-25 @ 22:04:22
Postat av: Mamma

Mmmmm, så gott!

2011-01-25 @ 23:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





















Kontakta mig via mail:
klicka här