Äntligen!

 

Äntligen börjar jag se lite resultat när jag ställer mig på den där hemska vågen.

Lider av viktnojja och tänker allt som oftast inte på att jag faktiskt fick barn för bara 4 månader sen och att jag faktiskt redan har loosat 20 kg sen dess.

Varför är man som tjej oftast mest intresseras av siffran som kommer upp på vågen? Det är ju trots allt bara ett nummer.

Jag har inte börjat träna (ännu) utan bara dragit ner kraftigt på mitt sockerintag, undrar just hur länge jag klarar av att fortsätta med det ;),

Än så länge kan jag låta bli att äta godis trots att R gör det.

Big no no...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här