Grått och småregn idag med.

Grått och småregn idag med.

Det var inte bara vi som tänkte "trotsa" vädret" igår.
Det var hur mycket folk som helst som tagit sig till marknaden igår.
Var ju lite orolig hur det skulle gå med William utan vagn, men han fixade det galant absolut inget att oroa sig för.
Med oss hem hade vi ett gäng fiskedrag till R, ett par svarta leggings till mig och det bästa av allt en stor ballong i form av ett sjörövarskepp till William.

Idag är denna mamman supertrött, hade gärna sovit ett par timmar till...
Borde inte vara trött för båda barnen har sovit bra i natt, kan dock vara så att jag sov sämre efter att William skuttat upp i vår säng och jag hamnat i mitten på skarven. * Suck! *
Hoppas på att bli piggelin efter kaffet dock.
Planer idag?!? Ingenting bestämt än, men vi får väl se när R vaknar.

Ha en fin dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här