Lite uppdatering...

Oj, nu har det gått så där lång tid igen...
Tänker liksom på morgonen att sen när barnen sover middag ska jag sätta mig vid datorn en stund, men när dom väl somnar och OM dom sover middag samtidigt så finns det ju miljoner andra saker att göra.

Sen vi kom hem har vi grejat och fixat masssor.
Ny soffa är Ä N T L I G E N inköpt och vi är supernöjda med den, även nya lampor har fått flytta in i vardagsrummet.
Oj,oj,oj vad vi har slängt saker här.
Soffan är nästan komplett, vi väntar bara på att klädseln ska komma på posten vilken den ska göra senast måndag enligt IKEA (har vi tur så kommer den idag).

Det har varit så sjukt varmt ute så man nästan har fått hålla sig inne här. Jag avskyr den där hemska värmen och mår inte alls bra av den, men å andra sidan har jag fått gjort massor inne istället.
Idag är underbart väder (enligt mig) molnigt, varmt och svala vindar.

Hoppas kunna rensa ur städskåpet idag, det har av någon anledning blivit allt-i-allo-skåp.

Har en massa bilder att lägga in, men dom ligger fortfarande i kameran...

Igår var familjen en sväng på Torekällberget och tittade på djuren.
William var helt fascinerad av kossorna och har sen dess pratat om dom.

Nu blir det lite kaffe och mys i soffan med goa ungar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här