Mulet med regn och värme <3

Fredagen bjuder på mulet och regn med värme.
Skönt om det fläktar lite för då är inte myggen och knotten så intensiva.
Igår kväll höll jag på att få ett bryt när vi var ute, då var det inte myggen som var värst utan ett annat äckligt litet blodsugande monster som är mindre än knotten (minns inte vad dom heter men tror det börjar på S).
Min fötter blev en festbuffé då jag inte hade några strumpor på mig.
Men som sagt... Idag ska det väl vara lugnare i luften.

En död mygga är en bra mygga!

Det blev sent i säng för William och Oliver, strax efter kl.20 somnade dom.
William har nu flera kvällar i rad somnat helt själv i sängen utan att vi behöver ligga brevid och jag hoppas att det håller i sig när vi kommer hem.
Imorse sov vi till 7.15, alltid något. William vaknade på ett riktigt pisshumör, men det har (tack och lov) vänt nu.
Grisarna är utfodrade och vi myser här hemma nu innan det är dags att kicka igång dagen ordentligt.

Inga planer för dagen, men idag är det i alla fall okej att sitta i bilen om man skulle vilja göra det.


Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här