Mys i stugan...

William sover middag, Oliver sitter i R´s knä och myser.
Idag är det inte alls särskilt varmt här uppe, men jag ska absolut inte klaga då jag inte gillar när det är för varmt.
Igår drog vi iväg till Arvidsjaur och Dollarstore.
Det blev sista resan dit denna sommar då vi snart ska bege oss hemåt igen, men ännu har vi några dagar kvar här i Norr.
Idag tar vi det lugnt, inga planer alls... Vi får väl se vad som sker under dagen.

Håller på att förbereda flytt av bloggen, jag ska bara få lite med hjälp av R att kolla upp lite saker innan det är dags.
Nu ett stort glas Fanta och vila innan William vaknar.

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här