Regnet håller myggen borta.

Regnigt idag, men det håller myggen borta för stunden så det gör ingenting.
Oliver ser ut som en prickigkorv i ansiktet efter nattens mygg som inte dog av spiran.
Tur att han inte verkar ha ont av dom, men i natt får han ha myggnätet på vagnen.
Här gick vi (jag) upp redan 6.15 för då vaknade Oliver som sovit hela natten), men han somnade om snabbt efter att han fått lite mat.
William vaknade strax efter att Oliver somnat om så hann aldrig lägga mitt huvud på kudden igen.
Efter gårdagens kvällsaktivitet så inbillade jag mig att William skulle sova i alla fall till 7, men,men...

Strulputten William somnade inte förens starx innan 21 igår och då efter 2 timmars strul, sen vaknade han vid 22 igen och grät hysteriskt för han skulle åka fyrhjuling (?!?).
Försökte allt, men ingenting hjälpte och tro inte att ungen kan vakna och få som han vill för han gråter... Nä, absolut inte.
Efter mycket om och men fick jag tillslut honom att somna om (då var kl. midnatt) och sen var det ju bara att pissa och lägga sig själv.
Det var den fredagskvällen...
Hoppas på bättre sömn för William i natt.


Nu ska jag ha mig stoooor kopp kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här