Tjingeling därute!

Tjingeling därute!

Ja, det fanns ju inte mycket intressant på auktionen igår.
Det var en massa ihop-plock som lagts i lådor som sen auktionerades ut, vi gick innan det började.
Men det var många som hade med sig fikakorgen och nog tänkte stanna.
Innan vi åkte hem drack vi också lite kaffe som R´s mamma tagit med sig. Tur för mig då R hällde ut mitt kaffe innan jag hunnit smaka på morgonen.

Lunchen inhandlades på Thaigrillen i Sorsele som gör bästa skrovmålet.

Efter lunch åkte jag upp till stugan och nattade två trötta barn medans R hjälpte sin mamma att fixa fårhage.

(Ja, det ska ju flytta in får på gården :) )

Tyvärr försköts allt igår och William somnade inte förrens efter kl. 21 igår vilket jag får för idag :S

6.30 vaknade en grining William, men jag hoppas att humöret vänder snart.

Nu ska jag släppa in en jamande katt och sen ta en kopp kaffe så jag vaknar till liv här, men först plocka bort en klättrande William från min rygg.

Han tror visst att hans mamma är en klätterställning.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här