Godmorgon i ottan...

Japp, då startar vi dagen i tid i dag med (läs 5.36).
Jag förstår inte varför William envisas med att stiga upp så tidigt.
Det ska bli riktigt skönt när barnen förstår att det är ok att sova på morgonen, att det inte händer något kul så tidigt.
Har haft båda barnen brevid i natt med, vet inte hur jag ska kunna räta ut min rygg snart...


Oliver ♥

Då var det sista veckan för William på förskolan innan 7 veckors "sommarlov", till hösten ska dom in i nya lokaler (igen). Det är 4:e gången sen William började i höstas som förskolan "flyttar", nu hoppas jag att det är för gott!
Ett läkarbesök på BVC väntar strax efter kl.10, hoppas då även kunna få svar på varför Oliver inte blir av med sin konstiga förkylning och den jobbiga hostan som kommer 1-2 ggr om dagen och aldrig vill försvinna.
Har egentligen massor av "måsten" den här veckan, men av någon anledning så skjuter jag det framför mig istället.
Nä, dags att ta mig själv i kragen och börja beta av min to-do-lista som just nu är flera meter lång.

Ha en fin dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här