Godmorgon!

Godmorgon!

Varmt och soligt ute redan trots att det fortfarande är tidig morgon.
Här är mamman trött efter nattens händelse... ( se inlägget nedan), dessutom har Oliver varit vaken 2 ggr och jag hade sen svårt att somna om.
Idag är mina ögon helt svullna och det är solglajjer som gäller när vi går och handlar sen.

Vi har mycket att göra idag (eller jag rättare sagt).
Idag kommer min fina bror Johan hit med sin familj och ska vara här i helgen.
Kusin Alexander är 6 mån yngre än William så dom kommer säkert ha lajbans i här hemma... Tror nog vi blir mycket utomhus för vädret ska vara toppenbra!

Nu är det dags för kaffe och sen hänga ut tvätten och sätta på en ny maskin, plocka, dammsuga, handla...

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här