Min favorit Willvin!

Har haft flera skötväskor sen jag fick barn och aldrig varit riktigt nöjd.
Sen köpte jag en Willvin och blev kär (kan man bli det i en väska???).
Har den med överallt och den rymmer verkligen allt, sen att den är snygg gör ju inte saken sämre.
Har fått många kommentarer om min fina Willvinväska.


Min snygga Willvin påväg till Arvidsjaur med familjen.

Det bästa är nog alla fack.
R brukar svära över mina väskor om jag ber honom hämta något i dom.
När vi var och handlade idag suckade han djupt när jag bad honom om plånboken som låg i skötväskan...
Men se... den hittade han på direkten nu ;)
Alla barnfamiljer borde ha en Willvin <3


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Jag frissade faktiskt luggen lite på honom själv förut. Det blev ruskigt ojämnt, men nu har han i alla fall inte hår i ögonen längre ;) Kram

2011-06-22 @ 21:53:49
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här