Natusan Bedtime Baby Oil




Ska  börja med att säga... Denna olja luktar ljuvligt!
Jag blev helt förälskad i doften när min syster presenterade den för mig för ett tag sen. Hon har den till sin dotter.
Sagt och gjort gick jag och köpte en likadan och smörjt in båda barnen med den.
Igår flammade Olivers hud upp och han vart helt rödprickig och torr.
Drog mig till minnes att jag smörjt Williams hud med Natusans Baby Olja och samma sak hände med honom.


Olivers prickiga röda lilla mage :´(

Det kan ju inte bara vara mina barn som reagerat så kraftigt?!?

Det ska tilläggas att det bara är deras olja som ger reaktionen.
Vi använder zinksalvan (bästa salvan) och även både bad/schampo.

Jag har känslig hud så jag ska ta och se hur jag reagerar på just oljan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här