Regnet bekommer mig inte idag <3

Godmorgon!

Här regnar det, men det bekommer mig inte alls idag.
Fick "sovmorgon" till 6.30 och sen låg William och sjöng "Händige Manny" tills vi gick upp.
Oliver sov vidare och vaknade 7.45.
Det har varit en lugn morgon och jag har till och med kunnat dricka kaffe i lugn och ro medans William tittat på TV.

Äckelvarning...
För en stund sen när William kröp upp brevid mig i soffan fick jag se något som kröp i huvudet på honom.
Det var en vidrig fästing. Jag avskyr dessa vidriga djur som katterna drar in!!!
Från och med nu får Cozmos tillbringa sina nätter utomhus så länge fästingarna härjar här.
Det är nästan så man skulle flytta upp till Norrland där det inte finns några öckelfästingar.
Visst ni förresten att en fästing kan bli 40 år, ja det är tyvärr sant.
Vidriga as!!!

Idag ska här städas och grejas innan semestern, det är skönt att komma hem till ett städat hem och slippa tänka på det när man kommer hem.
Jag har god hjälp av min William som älskar att hjälpa till.
R ska iväg och serva bilen samt byta bromsar och lite annat.

Ha en fin dag (trots regn)!




Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Allt bra? :)

2011-06-19 @ 11:25:35
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: SookiNooki

Hejhej! Jätte fin blogg vi klickat in på. Hoppas du kan checka in våran. Det skulle vara jätte snällt! Kram kram från två glada tjejer :)

2011-06-19 @ 13:12:24
URL: http://sookinooki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här