Stel som en pinne

Stel som en pinne efter att ha haft båda barnen i sängen i natt. R fick gå ner och lägga sig (han fick inte plats ;) ).
Oliver hostade en hel del igår kväll/natt, konstigt att det sen bara försvinner.
När han hostar så där vill jag helst ha honom brevid mig och han ligger då i hårdliften brevid mig i sängen, sen har jag William på andra sidan som snurrar som vingen på en väderkvarn.
Behöver jag säga att jag ligger som ett cykelställ i sängen?!?
Kan ju knappt röra mig när vi ska gå upp, går som Quasimodo ni vet ringaren i Notre Dame, men vad gör man inte för sina barn.


Nu är vi i alla fall uppe och vakna, ja Oliver vaknade redan 5.30, men jag fick ändå ligga kvar i sängen till 6.05.
Det ser ut att bli fint väder så vi ska väl ge oss ut här efter lunch och vila.
Idag SKA William sova middag, det funkar inte att han ska somna i tallriken vid middagsbordet för att sedan vakna vid 21 och tro att det är morgon.
Nä, tillbaka till fungerande rutiner och liiite egentid för mamman på kvällarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här