Tyst ett par dar...

Här har varit tyst ett par dar...
Men nu är jag tillbaka igen, har inte haft någon ro att sitta vid datorn.
I tisdags var jag på en snabbvisit på öppna förskolans "babycafé" med H och F, även H´s man kan förbi.
Det blev en mycket trevlig lunch på Thai Garden nere i centrum. Underbart god mat och massor att välja på och inte alls farligt dyrt. Dit blir det absolut fler besök!
Mycket lek i trädgården nu när det är så fint väder ute.
Igår fick William vara ledig från förskolan då han var så himla grinig och hängig här på morgonen, han tvärslocknade på soffan klockan 10 och sov sen 2½ timma. När han vaknade sen var det den vanliga William. Tror att han var väldigt trött bara

♥♥♥♥♥

William sov till 7.30 imorse, men då var ju jag redan vaken med Oliver så någon sovmorgon blev det ju inte för min del.
Här är nu full rulle och William är på "hopp"humör just nu. Han hoppar och hoppar och hoppar hahaha...
Idag är det fredag igen och bara en vecka kvar till R går på semester och William får sommarlov från sin förskola.
Min syster (på pappas sida) kommer in med tåget 15.29 och ska vara hos oss i helgen. Henne har jag inte träffat på ett år.
Imorgon är det kalasdags för William som fyllde 2 år i tisdags, så idag ska vi beställa tårta...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här