Trött som en säl!

Godmorgon!

Här startar vi som vanligt dagen runt kl.5 på morgonen.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta, trött som en säl är jag!
Det roliga med det hela är att båda barnen vaknar samtidigt och nej(!!!), det hjälper inte att mörklägga sovrummen, det funkar inte här.
Det hjälper inte heller att lägga William senare, det har vi också testat.
(Gäspar...)

Positivt i dag är att solen skiner och vi kan hoppas på en fin dag.
Senare idag ska vi åka och köpa Williams efterlängtade "kyckel" (cykel) och en fin hjälm till det.
Tror du att jag får sova gott imorgon bitti då?
Äh, tror inte att det funkar att muta en 2-åring ;)



(Gissa om mina killar ska få igen när dom är tonåringar...
Tänk vad kul jag ska ha när jag går in till deras rum tiiidigt, tiiidigt på morgonen, dänger ihop två kastrullock och sjunger någon hemsk godmorgon sång... Då ska vi se hur kul dom tycket att det är)



Kommentarer
Postat av: Morsan

Hahaha skrattar gott åt det du skriver......DUUU.....det där med kastrullock hjälper inte. Ni ungar kunde sova trots jag stod med en hel blåsorkester intill er. Så försök du sova lite på dagen och R får ta över grabbarna en stund.

Pöööösssss!

2011-06-18 @ 08:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här